Sunday, June 10, 2007

Nattkubb

Jag fyllde år i torsdags. Firade den kvällen med Anneli, tårta och mousserande vin i en park nära Ljudarn i Bromma. Fantastiskt trevligt. Vi tog några öl på hotellet efteråt. Väldigt trevligt det också. Och igår ställde jag till med fest med väldigt kort varsel vid dammen i Olovslundsparken. Oväntat många kom och tog sig tid, trots att jag var så sent ute. Pizza, quiz, vin/öl/bål och kubb. Det var en otroligt varm och fin dag och värmen var kvar långt in på natten, så vi spelade kubb långt in på småtimmarna. Var för övrigt grymt impad av maratonlöparna som sprang Stockholm Marathon på dagen. Zimbabwekillen som vann hela skiten för andra året i rad hade aldrig sprungit ett så jobbigt lopp, sa han knappt hörbart efteråt. Han kräktes på prisutdelningen. Det gjorde inte jag idag eller nån annan på min fest, trots den inte helt oansenliga mängden eldvatten som förtärdes.

No comments: